نادي سلوان الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي سلوان الرياضي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد !

كاتب الموضوعرسالة
ronaldo
مشرف السينما العربية +رياضة برتغالية + رياضة هولندية+عالم البراري
مشرف السينما العربية +رياضة برتغالية + رياضة هولندية+عالم البراري
ronaldo

المساهمات : 78

محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد ! Empty
مُساهمةموضوع: محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد !   محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد ! Icon_minitimeالأحد أبريل 13, 2008 4:16 am

بسبب قيام المطرب الشعبي شعبان عبدالرحيم بعمل أغنية عن مخاطر الإدمان ضمن حملة حماية التي يتبناها الداعية الإسلامي الكبير عمرو خالد حاليا من خلال برنامجه الناجح الجنة في بيوتنا.

محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد ! 31123wrw

ثار الجدل والهجوم علي الاثنين حيث ظهر من استنكر كيف يتم الجمع بين الاثنين في عمل واحد!.. وآخرون لاموا على عمرو في اختياره لشعبان عبد الرحيم ليكون مطرب الحملة علي أساس أن شعبان لا يرقي لمستوى عمرو الأدبي والثقافي والديني وانه خانه ذكائه والتوفيق في الاستعانة بشعبان اااااايه ! ..
وعن هذا كله يقول شعبان: لقد حزنت بشدة مما سمعت من هجوم علي بسبب أغنية الإدمان اللي طلبها منى الأستاذ عمرو خالد .. واتهاجمت ليه.. أنا ما أعرفش..ولا عشان إيه .. الحقيقة مش عارف لها حل يعنى..!
و يضيف شعبولا: هو أنا عملت حاجة غلط أو حاجة وحشة لا سمح الله عشان الناس اللى هاجمتني .. تهاجمني، الحملة دي بتوعي الناس وبتقول لهم طريق الإدمان خطر ابعدوا عنه .. كمان الأستاذ عمرو خالد رجل محبوب والناس كلها بتحبه .. وعشان كده أنا استغربت قوى من اللي حصل ده.. كما انه في كل برامجه بيوعي الناس ومواضيعه كلها حلوة ومفيدة .. بيتكلم في الدين وعن أحاديث الرسول صلى الله عليه وسلم .. وكمان بيتكلم اهه في حاجة جديدة ..عن مخاطر الإدمان في برنامجه الجديد الناجح قوى اللي أنا حريص آن اشوفه .. وعشان كده أول مابعت لي .. روحت علي طول..
ويواصل شعبان حديثه قائلا:-عمرو خالد لو طلبني في أي حاجة مفيدة أخرى لن أتأخر عنه مهما حدث..واللي يهاجمني إيه يعنى هو حر.. فلقد صورت أغنية الإدمان ضمن مشروع حملة حماية للأستاذ عمرو على يد المخرج هاني عبد اللطيف من خلال فكرة حلوة.
ويظهر في الكليب- والكلام ما زال على لسان شعبان- الأستاذ عمرو وهو يلقى محاضرة على الناس.. والأغنية من كلمات حسن عزو و ألحان عبدالرحيم ابني ..و للعلم الأغنية كانت بتاعة ابني و لما قابلت الأستاذ عمرو وسمعتها له.. عجبته جدا ولكنه قال لي أنت اللي هتغنيها بصوتك وفعلا سجلتها وصورتها.

محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد ! Kkk

محاكمة شعبان عبد الرحيم بسب .. عمرو خالد !
صفحة 1 من اصل 1